תקציב הפרסום של קבוצת ORS יוצא החוצה- למשרד גלר נסיס – ליאו ברנט

עמוס לוזון, מנכ"ל ORS: ההחלטה לעבוד עם משרד פרסום חיצוני, הוא שינוי וחידוש נוסף אותו עוברת הקבוצה המהווה חלק ממהלך אסטרטגי שיווקי כולל.



עמוס לוזון, מנכ"ל ORS הודיע על בחירת משרד גלר נסיס – ליאו ברנט, כמשרד הפרסום של הקבוצה. לוזון מסר עוד שהחלטה לעבוד עם משרד פרסום חיצוני היא שינוי וחידוש נוסף אותו עוברת הקבוצה, מהלך המהווה השלמה לשינוי הניהולי אסטרטגי שבא לידי ביטוי גם בתחום השיווק. לדברי לוזון היקף התקציב השנתי צפוי לעמוד על כ- 3 מיליון ₪.



לדברי לוזון הבחירה בגלר נסיס נבעה בין השאר בשל שילוב יכולות אסטרטגיות וקריאטיביות אותם הציג המשרד. לוזון מאמין שיחד איתם, צפויה קבוצת ORS, להמשיך ולחזק את מעמדה כמובילה וקובעת סטנדרטים בכל תחומי עיסוקיה.



יאיר גלר, שותף בגלר נסיס מסר כי גלר נסיס שמחים ומודים ל ORS על הבחירה. לדבריו, תחום משאבי האנוש הינו אסטרטגי בכל ארגון ובעיקר אצל אלו היודעים ומבינים כי המשאב האנושי הוא הנכס היקר ביותר השייך לארגון. עוד הוסיף גלר כי הם שמחים להיות שותפים להתפתחותו וחיזוקו של תחום זה באמצעות ORS הנחשבת לאחת מהקבוצות המובילות בתחומה.



חברת O.R.S., המספקת שירותי העסקה, השמה, מיקור חוץ, הדרכה וניהול פרויקטים, הוקמה לפני יותר מ- 25 שנה ונחשבת לאחת מהחברות המובילות בארץ בתחום איוש והעסקה של כוח אדם זמני וקבוע, בכל מגוון המקצועות הקיימים במשק.



החברה פועלת בפרישה ארצית רחבה, הכוללת 23 סניפים הפזורים ברחבי הארץ ומאפשרים מתן פתרונות כוח אדם. המחזור השנתי של קבוצת ORS מוערך בכ- 600 מליון ₪. בבעלותORS חברות נוספות העוסקות בתחומי משאבי האנוש, הנדסה, נדל"ן, תקשורת ונכסים שונים.

אולי יעניין אותך

16491cellcom360

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר