תקציב יחסי הציבור של L'ORÉAL ISRAEL יחולק בין שלושה משרדים

החל ממרץ 2006 יטפלו בתקציב יחסי הציבור של "לוריאל ישראל" שלושה משרדים:



"ארד תקשורת" יטפלו בחטיבת מוצרי היוקרה במותגי לנקום, הלנה רובינשטיין, ובשמי המעצבים ג'ורג'יו ארמני, רלף לורן, קשארל ופלומה פיקסו.


"בר תקשורת" יטפלו בחטיבת מוצרי הצריכה במותגי לוריאל פריז – טיפוח, איפור, צבעי שיער, טיפוח ועיצוב השיער, מייבלין ניו-יורק וצבעי השיער של גרנייה.


"אריאב בלהסן תקשורת" יטפלו בחטיבת המוצרים המקצועיים במותגי לוריאל פרופסיונל, קרסטס ובמותג הדרמו-קוסמטיקה וישי.



לדבריה של דורית וידבסקי, דוברת "לוריאל ישראל": "משרד יחסי הציבור "וגנר גרינשטיין" שעבד עם "לוריאל ישראל" במשך 15 שנה הודיע לפני כ- 3 חודשים על סיום ההתקשרות עם החברה. על רקע החלטה זו, החליטה הנהלת החברה לבחור בשלושה משרדים שכל אחד מהם נותן מענה לצרכים הספציפיים של כל חטיבה".



עוד הוסיפה וידבסקי כי: "במבנה חטיבתי כמו זה של "לוריאל ישראל", ניהול הבידול מהווה את אחד האתגרים השיווקים-ניהוליים המרכזיים".

אולי יעניין אותך

unnamed
חלוה סנדוויץ פרמיום של חברת אחוה צילום יעל האן
גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר
דניאלה רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)