תקציב משקה האנרגיה החדש "NITRO" למשרד התל אביבי של חצב דה- ויט כמי שינהל את מערך יחסי הציבור למותג העולה.
משקה האנרגיה NITRO, הינו חלוץ הדור החדש של משקאות האנרגיה בישראל, בזכות הנוסחה ייחודית ( פטנט רשום) המכילה שילוב של תערובת גזים היוצרת ערנות מחד יחד עם הרגשת קלילות מפנקת ( בשילוב אלכוהול) .
הפורמולה הייחודית זכתה לאחרונה במקום ראשון בתחרות המובילה בתחום המזון והמשקאות שנערכה במוסקבה , בנוסף המשקה החדש הינו מופחת בסוכר ולכן גם שומר על הבריאות ועל גוף חטוב.
שוק משקאות האנרגיה בישראל מגלגל כ250 מיליוני שקלים . NITRO מסתמן כמי שיתפוס את מעמד אחד החברות המובילות את השוק בישראל.
"חצב דה ויט פרסומאים", בבעלות מוריה חצב דה ויט, המחזיק סניפים בתל אביב ובטבריה ובין לקוחותיו נמנים: רשת בתי הקפה "קופי בין", יקב רימון, חברת היאכטות "סיגמא טרוול", מותג הספורט ברוקס.לאחרונה קיבל המשרד שותפות בינלאומית מקבוצת טרימדיה העולמית.