2 קמפיינים חדשים ל"הדיה": ישרכארט ו – Ahava

חברת הדיה קבלה לידיה את הטיפול ב-2 קמפיינים חדשים: שרכארט ו – Ahava.




במסגרת פסטיבל אומנויות הארץ, אשר מתקיים בנמל יפו, תהיה אחראית הדיה על קמפיין הנראות במתחם הנמל. האחריות כוללת את תכנון הקונספט, ההפקה והיישום בפועל של הקמפיין ע"י הצבת באנרים עם פרסום של חברת ישרכארט, הנותנת חסות לאירוע.


עלות כוללת של הקמפיין כ- 6,000$.



בנוסף, תוביל החברה את קמפיין הנראות של Dermud – קרם לעור יבש מבית Ahava, בעלות כוללת של כ- 28,000$ תחת הסלוגן "מגע רך לעור יבש".


מהדיה נמסר כי קמפיין הנראות של Dermud יבוא לידי ביטוי בפרסום בחלונות הראווה של רשת הסופר פארם ברחבי הארץ.

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1
שיווק טק