חברת הדיה קבלה לידיה את הטיפול ב-2 קמפיינים חדשים: שרכארט ו – Ahava.
במסגרת פסטיבל אומנויות הארץ, אשר מתקיים בנמל יפו, תהיה אחראית הדיה על קמפיין הנראות במתחם הנמל. האחריות כוללת את תכנון הקונספט, ההפקה והיישום בפועל של הקמפיין ע"י הצבת באנרים עם פרסום של חברת ישרכארט, הנותנת חסות לאירוע.
עלות כוללת של הקמפיין כ- 6,000$.
בנוסף, תוביל החברה את קמפיין הנראות של Dermud – קרם לעור יבש מבית Ahava, בעלות כוללת של כ- 28,000$ תחת הסלוגן "מגע רך לעור יבש".
מהדיה נמסר כי קמפיין הנראות של Dermud יבוא לידי ביטוי בפרסום בחלונות הראווה של רשת הסופר פארם ברחבי הארץ.