4 קמפיינים חדשים באשכול "הורות הריון ולידה" של רשת הפרסום המקוון Netting

4 קמפיינים ממוקדים עלו באשכול "הורות, הריון ולידה" של רשת הפרסום המקוון Netting, המורכב מ- 7 אתרים הפונים לקהל יעד ממוקד של הורים או הורים שבדרך המחפשים מידע בנושא הריון, לידה וגידול ילדים. הקמפיינים, שעלו ברשת הם של המפרסמים המובילים בתחום ההריון- פאמפרס, מטרנה, שירותי בריאות כללית והאגיס שעלותם לרשת מוערכת ב 50,000 ₪. הקמפיינים עלו במספר אפיקי פרסום שמציעה Netting, ביניהם באנרים, כתבות פרסומיות, פרסום בדיוור ישיר ברשות ופרסום במדיה עשירה.



רשת הפרסום המקוון Netting מחולקת לאשכולות אתרים בתחומים שונים כמו: ספורט ואקסטרים, תרבות ופנאי, נוער, רפואה, עסקים ועוד. באשכול "הורות, הריון ולידה" נמצאים אתרים מובילים בתחום ביניהם: Doula.co.il, Yoledet.co.il, Babyz.co.il, Gozalim.co.il, Babyz.co.il, starmed.co.il ועוד. האשכול מושך מעל ל 500,000 מבקרים שונים בחודש ומספק כ- 7 מיליון חשיפות !



אורי מטרסו, מנהל המדיה, Netting: "המפרסמים גילו לאחרונה את היתרון הגדול של פרסום ממוקד שמאפשרת רשת האינטרנט. ניתן לראות זאת בקמפיינים רבים העולים ברשת Netting ויוצרים קריאטיב נפרד לכל קהל יעד. אשכול הריון ולידה מספק למפרסמים ערך גבוה מאחר וקהל היעד שלו ממוקד מאוד ומורכב מהורים המחפשים מידע באופן אקטיבי".

אולי יעניין אותך

 שיווק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר