60 שנה לשופינג- לרגל השקת הסטופ סייל יוצא הגרנד קניון בקמפיין בתקציב של 100,000$

הגרנד קניון בחיפה, מקבוצת רשת קניוני ישראל, מקיים את ה- stop sale (סטופ סייל) במתכונת מיוחדת לרגל חגיגות 60 השנה למדינה: מגוון פריטים ב-60 ₪ בלבד ומכירה של 60% על קולקציית הקיץ של המותגים המובילים בקניון. ה-stop sale יתקיים בגרנד קניון החל מה-11 במאי ועד ה-13 במאי 2008.



במסגרת ה-stop sale יימכרו ב- 60% הנחה פריטי ואביזרי אופנה מתוך קולקציית קיץ 2008 של מותגי האופנה המובילים בקניון. מדובר בקונספט חדש אשר מאפשר לצרכן ליהנות מצד אחד מסחורה איכותית של המותגים המובילים במחירים אטרקטיביים במיוחד ומצד שני מאפשר לרשתות לחסל סחורות מהמחסנים ללא צורך לשחוט את מחירי העונה. כמו כן יכלול ה-stop sale מכירות של מגוון פריטים מתחומים שונים במחיר של 60 ₪ בלבד. ביניהם גם בשמים, קוסמטיקה, ספרות, איפור ועוד.



לרגל הסטופ סייל יצא הגרנד קניון במסע פרסום באמצעות משרד הפרסום צדר:יריב. הקמפיין בתקציב של 100,000 $, כולל שלטי חוצות, ג'ינגלים ברדיו, מודעות צבע וקופונים שיופצו ב-100,000 אלף עותקים. הקמפיין יפנה גם למגזר הרוסי ולמגזר הערבי.


ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון בחיפה מסר כי: "לאור הביקוש והצלחת הסטופ סייל בעבר, החלטנו לקיימו שוב במתכונת חגיגית ומיוחדת לקראת 60 שנה למדינה. הסטופ סייל מתקיים כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של הקניון ומאפשר לנו להציע ללקוח תמהיל עשיר של פריטים במחירים אטרקטיביים, מעבר למכירות סוף העונה הנהוגות בכל מקום."

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1
שיווק טק