חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

השחקנית ליהי קורנובסקי, נבחרה לתפקיד - "נערת תפוזינה"

ליהי קורנובסקי. צילום רפי דלויה (הגדל)
ליהי קורנובסקי. צילום רפי דלויה

לאחרונה הצטלמה נערת תפוזינה החדשה ליהי קורנובסקי לפרסומת החדשה. הפעם במקום שיער כתום, הסתפקה נערת תפוזינה בפאה ג'ינג'ית שעיטרה את ראשה. למרות שברמה האישית הודתה ליהי קורנובסקי שאוהבת את המראה ושוקלת בהחלט לאמץ אותו. 


הסיפור של  הפרסומת הפעם תופס את נערת תפוזינה החדשה עושה מה ש"בא לה" וגם אם זה אומר להסתובב ברחובות תל אביב עם אוזניות, לרקוד ולשיר גם בזיופים. העיקר שתשתה את המשקה הנכון.


נערת תפוזינה הראשונה והמקורית, שעשתה כאן היסטוריה, הפכה למיתוס ונכנסה לפנתאון הלאומי בעולם הפרסום. פרסומת תפוזינה נבחרה כאחת הפרסומות הזכורה והאהובה ביותר בכל הזמנים. כל מספר עונות נבחרת נערת תפוזינה חדשה

. 2021 הביאה איתה בשורה של נשים חזקות, שעושות מה שבא להן. השחקנית ליהי קורנובסקי התאימה בדיוק לפרופיל המתבקש בפרסומת ובפאה ג'ינג'ית כמתבקש, שרה ורוקדת ברחובות תל אביב בלי "לדפוק חשבון"


את המותג "תפוזינה" בישראל הביאה לתודעה הלאומית שלנו דוגמנית הולנדית אדומת שיער. הלן הידינג, אשר "פרצה לחיינו" ב-1994, השנה שבה השיקה חברת המשקאות יפאורה משקה קל בטעם תפוזים תחת השם "תפוזינה". הידינג הג'ינג'ית, בעלת התספורת הייחודית כבשה אותנו מיד והפכה לסמל מקומי. עם ישראל התאהב ופרסומת תפוזינה נבחרה לאחת מהפרסומות האהובות והגדולות ביותר בכל הזמנים.

כתבות נוספות

  • לראשונה משודרת בישראל - משועבדים  /  Enslaved
    יחסי ציבור
    27/07/2021
    "משועבדים" היא מיני סדרה דוקומנטרית חדשה - מאת היוצרים הישראלים שמחה יעקובוביץ' וירון ניסקי. הסדרה שודרה ברחבי העולם בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד ועוד, הוקרנה במספר פסטיבלים
    וזכתה בשלושה פרסי ה"אמי" הקנדי: בימוי סדרת דוקו, צילום בסדרת דוקו, הסדרה ההיסטורית הטובה ביותר.
    קרא עוד
  • לנובו הופכת לנותנת חסות של קבוצת אינטר
    יחסי ציבור
    14/07/2021
    · לנובו וקבוצת הכדורגל אינטר מעמיקות את השותפות הטכנולוגית ביניהן
    · ההסכם יהפוך את אינטר לאחד מהמועדונים המתקדמים ביותר בעולם מבחינה טכנולוגית ויספק למטה ולמתקני האימונים של המועדון את האמצעים הטכנולוגים לשדרוג הפעילות מול האוהדים והקהילה הרחבה של המועדון
    ·שיתוף הפעולה כולל תמיכה בתשתית המאפשרת עיבוד יעיל של כמויות מידע ענקיות שמטרתן לשפר את חוויית האוהדים קרא עוד
  • רשת מחסני השוק מאריכה את החסות הראשית להפועל באר שבע בעונה הקרובה
    יחסי ציבור
    5/07/2021
    הנהלת הרשת, מבקשת להמשיך ולהשקיע בספורט המקומי כבאר שבעים גאים ולתמוך במועדון ובשחקניה
    במסגרת ההסכם לוגו הרשת יתנוסס על גבי התלבושת החדשה. בנוסף, מחסני השוק תהיה אחראית על הזנתם של חברי הקבוצה, באמצעות קטגוריית האוכל הביתי המוכן שלה-"המטבח של ג'ולי"

    קרא עוד
  • "417" מרחיבים את פעילותם בישראל
    יחסי ציבור
    23/06/2021
    מותג הטיפוח 417 המציע סדרה רחבה של מוצרי טיפוח יוקרתיים מבוססים על חומרים טבעיים ומשווק על ידי חברת "שסטוביץ'" - מרחיב את פעילותו בישראל.
    המותג אשר נמכר בבלעדיות ברשת "סופר פארם" מרחיב את נוכחותו בה לאור ההצלחה הרבה
    וגדל מ-12 סניפים ל 90 סניפים בפריסה ארצית. קרא עוד
  • קבוצת שופרסל מעניקה חסות לוועד האולימפי בישראל
    יחסי ציבור
    23/06/2021
    לקראת המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020 ובפריז 2024: שופרסל מעניקה חסות למשלחות האולימפיות של ישראל

    קרא עוד
  • רשת אירוקה תאמץ  את התאחדות הטיפוס בישראל
    יחסי ציבור
    8/06/2021
    אירוקה, רשת המשקפיים המובילה בישראל ויבואנית משקפי השמש ג'ולבו, חתמה אמש (יום ב) על הסכם שיתוף פעולה עם התאחדות הטיפוס בישראל, במטרה לתמוך בפעילויות ההתאחדות ולסייע בקידום הטיפוס בישראל.

    קרא עוד
  • לרגל חגיגות 46 שנה  לתכשיטי  'צבאן'  יוצאת הרשת בקמפיין
    יחסי ציבור
    7/06/2021
    במסגרת הקמפיין תחגוג יום הולדת
    לבנות 46 החוגגות בחודש יוני –ינתן צמיד פנינים במתנה

    קרא עוד
  • חברת SOLGAR מציגה את שגרירות הביוטי
    יחסי ציבור
    30/05/2021
    לראשונה מותג בינלאומי המוביל את תחום תוספי הבריאות עושה שימוש ב-5 שגרירות ביוטי מקומיות שילוו במהלך שנת 2021 את פעילות הביוטי של המותג

    קרא עוד
  • אקווה סקיוריטי מתגייסת לסייע לעובדים ומשפחותיהם בהודו
    יחסי ציבור
    24/05/2021
    החברה מסייעת בכיסוי הוצאות ביטוחי הבריאות של עובדי החברה ומשפחותיהם ומעניקה סיוע נוסף לעובדים הזקוקים לסיוע רפואי כגון רכישת משאבות חמצן או שירות רפואי אחר. קרא עוד
  • יחסי ציבור
    21/05/2021
    לא מספיק אנשים נוקטים עמדה. יש צורך להראות גם את הצד שלנו, טוענים במשרד היח"צ ויצאו בקמפיין הסברתי באנגלית עבור מדינת ישראל קרא עוד
עבור לתוכן העמוד