רשת ניו-פארם משיקה לראשונה בימים שלישי ורביעי, ה-25-26/10, את ה"CLUB DAY" – יומיים של מבצעים והנחות חסרי תקדים רק לחברי קלאב365 ולמצטרפים חדשים.
ההנחות יחולו על כל המחלקות ברשת ועל אלפי מוצרים. בנוסף, תעניק הרשת לכל חבר מועדון שירכוש בימים אלה 3 פריטים בחנות, מתנה מפנקת לחורף: כרבולית פליז במגוון דגמים וצבעים – ב מ ת נ ה !
המבצע ילווה בקמפיין שיווקי רחב היקף הנאמד בשווי כולל של כ-1 מיליון ₪ במסגרתו יוזמנו חברי המועדון ל"CLUB DAY". קמפיין השיווק יעלה בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-9, בתחנות רדיו ארציות ומקומיות, בעיתונות ארצית ובעיתונות המיועדת למגזרים. בנוסף, ילווה המבצע בפעילות קד"מ בכל הסניפים ובנקודות המכירה. כמו כן תדוור הרשת לכ-150,000 חברי מועדון הזמנה אישית לאירוע.
לדברי איתן ששון, המשנה למנכ"ל ברשת ניו-פארם, נערכת הרשת ביומיים אלה לשיא של קניות ולטראפיק עצום של חברי מועדון. "אין לי ספק שאטרקטיביות ההנחות והיקף המבצעים שאנו מציעים ברשת לא ישאירו אף אחד אדיש".
עוד הוסיף ששון: "זוהי יריית הפתיחה לקראת רצף אירועים במהלך השנה הקרובה שיופנו לחברי הקלאב. חברי המועדון הם מנוע הצמיחה האמיתי והמהותי של הרשת, ואנו מתכוונים להפוך את ניו-פארם לבית חם ואטרקטיבי עבורם יותר מתמיד".
לפי ההערכות, בניו-פארם צופים גידול של כ-300% במכירות הרשת ביומיים אלה לעומת ימים רגילים.