טריני וסוזנה, כוהנות האופנה הבריטיות שהגיעו בשבוע שעבר לאירוע הביוטי סיטי בהחלט התגלו כהשקעה משתלמת של סופר-פארם: 75,000 מבקרים הגיעו בשלושה ימים לגני התערוכה לאירוע היופי הגדול של השנה. מדובר כמעט בפי 2 מבקרים לעומת ביוטי סיטי 2010, אז הגיעו 42,000 מבקרים, רובם המכריע נשים. המכירות בביוטי סיטי עמדו על כ-3 מיליון ₪ לעומת 1.8 מיליון ₪ בשנה שעברה.
"מספר המבקרים העצום, ששבר את כל התחזיות שלנו, נובע משני טעמים", אומר דרור קציר, סמנכ"ל השיווק של סופר-פארם. "עיתוי הביוטי סיטי בתחילת החופש הגדול הביא הרבה מאוד צעירות ובנות נוער לאירוע וכן השילוב של טריני וסוזנה שהופתעו בעצמן מגודל ההערצה אליהן".
הפעילות עם טריני וסוזנה כללה בכל יום מופע בו העלו נשים מהקהל לבמה והתייחסות לביגוד שלהן. בנוסף 28 לקוחות שנבחרו מבעוד מועד עברו מייק אובר בניצוחן של טריני וסוזנה וצעדו על הבמה המרכזית בכל ערב.
אירוע הביוטי סיטי שנערך זו השנה החמישית הוא אירוע תדמיתי הכולל כ-50 ביתנים של חברות הקוסמטיקה והיופי, וכן דוכני אופנה. המכירות אינן מכסות את ההשקעות העצמות של סופר-פארם ושל הספקים, שעמדו על 15 מיליון ₪. יחד עם זאת סכום המכירות היה גם הוא מעל התחזיות שעמדו על 2 מיליון שקל: "במקום הראשון בדירוג המותגים נמצא ME – מכשיר הסרת השיער לצמיתות של חברת סינרון שנמכר במבצע מיוחד ובשלושת הימים נמכרו מעל ל-200 מכשירים", אומר דני לוזון, סמנכ"ל הסחר של סופר-פארם. "במקום השני נמצאת חברת ג'ייד, אחריה קלרינס, לייף, קליניק, פופה, שיסיידו, לוריאל וקרליין.