אתגר למשתמשים: הלוגו הכי גבוה

בימים אלו הגיע לסיומו קמפיין ההשקה של הסטרט-אפ DouUpTo, במסגרתו הציעה החברה סכום של 15,000$ לגולש אשר ישים את הלוגו שלה במקום הגבוה ביותר האפשרי.

בסיום 40 ימי התחרות, שלושה גולשים מפינלנד, קנדה וארה"ב, הצליחו כל אחד להציב את הלוגו בחלל, לאחר מבצע מורכב. בסיום הליך השיפוט ובדיקת הסרטים לצורך אימות, החליט צוות השופטים לחלק את הפרס בין שלושת הזוכים. לצורך הענקת הפרס, נסע צוות מיוחד של DoUpTo.com עד לבתי הזוכים כדי להפתיע אותם בפתח ביתם עם כסף מזומן.


DoUpTo.com הינו סטארט-אפ ישראלי חדש בבעלות קבוצת יזמים בעלי ניסיון רב מתחום ההייטק, אשר מאפשר לגולשים מרחבי העולם להרוויח כסף מהכישרונות שלהם. את סרטי הגולשים הזוכים והענקת הפרסים ניתן למצוא בקישור:
www.doupto.com/15K-winners


בין אלו שלא זכו ניתן למצוא אנשים שטיפסו על האוורסט, קפצו ממטוסים ועוד. בימים אלו עובדים ב-DoUpTo.com על קמפיין המשך, העושה לראשונה שימוש בג'ירפה, הדמות המובילה את השפה התקשורתית, בצורה יוצאת דופן שטרם נעשתה בעבר.
הקמפיין אמור לצאת בימים הקרובים.


DoUpTo.com הינו פלטפורמת מסחר מתקדמת בעידן ה-Outsourcing, המאפשרת לגולשים לעשות כסף מהכישרונות שלהם ולהציע שירותים שונים בסכומים של 5$ עד 100$, לכל דורש ברחבי העולם. האתר למעשה מהווה מקום מפגש בין מציעי השירותים לבין אלו המחפשים אותם, ומכיל מגוון רחב של קטגוריות ותחומים, רובם עונים על צרכים אמיתיים ויום-יומיים.


אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)