Gkid&younG זכה בתקציב הפרסום של "סקי בגלבוע"

משרד הפרסום Gkid&younG מקבוצת G GROUP זכה בתקציב הפרסום של "סקי בגלבוע" – מתחם אטרקציות לכל המשפחה. תקציב הפרסום השנתי נאמד בכ- 2.5 מיליון ₪. היום יעלה קמפיין קרוס מדיה מקיף לקידום המתחם תחת הסיסמא "סקי בגלבוע- אתם חייבים לנסות את זה!" היקף ההשקעה במהלך כמיליון ₪.



"סקי בגלבוע", אשר ממוקם על מורדותיו הצפוניים של הר הגלבוע, הנו מתחם אטרקציות וקולנירה ובמרכזו אתר סקי מלאכותי הראשון והיחיד מסוגו בישראל. האתר נולד כחזון של בעלי חברת "יעקב יעקב ובניו" – מחברות פיתוח הנדל"ן המובילות בישראל, שביקשו לשלב את אהבתם לסקי עם אהבתם לבילוי בטבע, באמצעות הקמת עוגן תיירותי אזורי באווירה אירופאית – חזון שהגשמתו ארכה כ-10 שנים.


ב'סקי בגלבוע' ניתן להתאמן ולשפר את ביצועי הסקי ללא תלות במזג האוויר או בשעה ובנוסף, ליהנות משפע אטרקציות תיירותיות כמו: טיולי ג'יפים, המשלבות פעילויות נופש ואקסטרים חווייתיות, אישיות ומשפחתיות, על מורדות הר הגלבוע.



רפי טל, מנכ"ל משרד הפרסום
Gkid&younG מסר: "אנו גאים להיות שותפים מלאים לתהליך המיצוב של מתחם "סקי בגלבוע" כאתר בילוי מרכזי גליל המעגן בתוכו מגוון חוויות ואטרקציות לכל בני המשפחה במקום אחד" ואני בטוח שהקמפיין יעביר את החוויה שמורגשת במתחם – חייבים לנסות את זה".


אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)