חברת JCDecaux , בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס, עמודי רחוב ומכווני תנועה בתל אביב-יפו,מעלה קמפיין חדש שעולה במקביל בכ-50 ערים נוספות ברחבי העולם עבור חברת Nespresso לרגל השקת מכונת U. במסגרת הקמפיין תעלה JCDecaux ישראל 16 תחנות אוטובוס במיקומים אטרקטיביים בתל אביב אשר יעטפו באווירת המותג ויציגו את המכונה החדשה כפי שהיא מונחת במטבח הביתי. כאמור, קמפיין זה הינו חלק מקמפיין בינלאומי עבור Nespresso לרגל השקת מכונת הקפה החדשה.
הקמפיין יעלה על פני 300 פני פרסום הכוללים את מיתוג 16 תחנות האוטובוס למשך 10 ימים ועלותו מוערכת במאות אלפי שקלים.
הקונספט לקמפיין זה פותח על ידי מחלקת JCDecaux Innovate העוסקת בפיתוח פתרונות פרסום חוצות מקוריים, חדשניים, דינאמיים ואינטראקטיביים. מחלקה זו עמלה כל העת על "הדבר הבא" בתחום פרסום החוצות. הקמפיין אשר יעלה בתחילת ספטמבר ממשיך את קו החדשנות והמקוריות שחברת JCDecaux מביאה לישראל מאז שהחלה את פעילותה בישראל בשנת 2008.
פיליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל מוסר כי: "הקמפיין החדש ממשיך את פתרונות החדשנות שמציעה חברת JCDecaux ללקוחותיה בישראל. כיום, המפרסמים והלקוחות מחפשים איך לחדש ולהפתיע בשוק אשר כל יום מציג קמפיינים שונים. אני שמח להוביל את הקמפיין המיוחד כחלק ממהלך בינלאומי עבור חברת Nespresso "