"פיליפ חדד יועצים" ורשת "סופר -פארם", מקיימים זו השנה החמישית, את תערוכת BABY LAND 2012 בהשקעה כוללת של כ- 12 מיליון שקל .התערוכה תשתרע על פני שטח של כ- 6000 מ"ר וכ- 80 ספקים, תעסוק בעולם ההורות, הפעוטות והתינוקות התערוכה, תלווה בקמפיין פרסומי בטלוויזיה, מודעות בעיתונות, שילוט חוצות ואינטרנט, לצד "בייבי סייל" – מכירה מיוחדת בסניפי סופר-פארם של מוצרי תינוקות.
פיליפ חדד היזם, בעלים ומנכ"ל "פיליפ חדד יועצים": "אנו גאים לתת במה גם לספקים קטנים שלא פוגשים את הקהל הרחב מידי יום, לצד הספקים הגדולים והמובילים. אנו צופים שהשנה יגיעו, למעלה מ- 50 אלף איש ומחזור המכירות יעלה ב-25% לעומת שנה שעברה".
דני לוזון, סמנכ"ל הסחר בסופר-פארם: "תערוכת "בייבי לנד" הנה אחד האירועים החיצוניים שאנו מקיימים, לצד "ביוטי סיטי" ו"גוד לייף פסטיבל", כאשר תחום התינוקות הוא אחד מתחומי הליבה של סופר-פארם, המציעה מגוון פתרונות להורים, החל מבית המרקחת, דרך מחלקת התינוקות הכוללת מגוון רחב של מותגים ומוצרים ועד מותג Life המציע מוצרי איכות לתינוקות".