אלפי בני אדם הגיעו אמש בשעות הצהריים לצומת עזריאלי שבתל אביב על מנת "לקטוף" לעצמם חולצה אחת מתוך 500 החולצות בשווי של 30,000 ₪ אשר נתלו על קיר הקריה בת"א, כחלק מקמפיין של רשת אופנת הילדים הבינלאומית EPK, אשר נוצר בהשראת ילדי העולם תחת הכותרת inspired by children, במסגרתו עלתה הרשת בשלט חוצות ענק על קיר הקריה אשר נעשה ע"י ילדים מ – 15 מדינות שונות ברחבי העולם.
בתוך דקות ספורות, "נקטפו", ע"י המוני אדם כל החולצות מהקיר והפעילות נאלצה להסתיים בתום שעתיים בלבד.
רן שכטר, מנכ"ל רשת EPK מסר כי: " אנו שמחים כי קיר הפרסומת, משך את תשומת ליבם של הנוסעים בכביש אשר עצרו את נסיעתם והילדים וההורים שעצרו בדרך וקטפו חולצה".
לדבריו: "קיר הקריה חותם מהלך שהתחיל לפני כחודש בטיזר בשילוט חוצות והציג את מותג אופנת הילדים EPK כשחקן חדש במגרש של הגדולים. המהלך זכה להד תקשורתי ולתשומת לב בקרב הצרכנים שפקדו את הרשת במהלך החג".
EPK הגיעה לישראל מדרום אמריקה בשנת 2010 ומאז צמחה לפריסה ארצית של כ-7 סניפים מחיפה בצפון ועד אשדוד בדרום. סניפים נוספים שלה קיימים ברחבי העולם: ספרד, ברזיל, וונצואלה, קולומביה, קוסטה ריקה, פנמה, פרו ועוד.