מכוונים למטה: קמפיין חדש לאסם באמצעות הדיה

אסם יוצאת עם מוצר חדש לעולם האפייה: קמח לבן ובו שמרים, המלוותה בפעילות שיווקית בנקודות המכירה באמצעות הדיה, החברה לפרסום ומיתוג בנקודות מכירה.


לשם יצירת נוכחות משמעותית הפיקה הדיה מערך שילוט בקטגורית עזרי האפייה, בהם שילוט צד ופרסום רצפה ייחודי ועוצמתי. בעוד גובה העיניים של הצרכן עמוס במוצרים ובמסרים פרסומיים, השימוש ברצפה כשטח פרסום מנצל אזור שהוא נטול גירויים ויזואליים. פרסום ריצפתי מהווה מעין הרחבה אופטית של שטח המדף וכך יוצר יתרון על פני המתחרים על המדף.


אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)