נורופן מתחדש ומשיק מותג חדש בשם נורופן קוויק (Nurofen Quick) תחת המסר, "נורופן קוויק – מעביר את הכאב בקוויק".
חברת רקיט בן קיזר יצאה לקמפיין השקה עם חברת הדיה, החברה לפרסום ומיתוג בנקודות מכירה, ברשת סופר פארם. הלקוח נחשף לקמפיין במהלך שהותו במרחב הקמעונאי. החל מהכניסה לחנויות באמצעות פרסום חלונות ראווה וממשיך בנוכחות ברחבי החנות תוך התמקדות באזור בית המרקחת, באמצעות כרזה גדולה ייחודית. גם בעמדת היציאה נחשף הלקוח למותג החדש זאת באמצעות זמזמי אבטחה ממותגים. כך באמצעות אלמנטים מבית הדיה, נוצרה חשיפה איכותית ואפקטיבית למותג החדש נורופן קוויק בנקודת המכירה, שם מתבצעת ההחלטה לקניית המוצר.