אהד ארנרייך (45), מונה בימים אלה כמנהל רשת קפה גרג, המונה כיום 102 סניפים ברחבי הארץ.
אהד ארנרייך החל את דרכו ברשת מקדונלד'ס, מהשנה הראשונה של הרשת בישראל וכן ממקימיה. במהלך השנים עבר את כל תפקידי הניהול השונים במערך התפעול של הרשת, וב- 5 השנים האחרונות שימש כסמנכ"ל השיווק של מקדונלד'ס ישראל. במסגרת המינוי יהיה אהד אחראי על האסטרטגיה השיווקית והפרסומית של קפה גרג, הפיתוח העסקי, שיתופי פעולה, קידום מכירות, ניהול הרשת, התפעול וכוח האדם.
לדברי יאיר מלכה מנכ"ל ומבעלי קפה גרג: "מינויו של ארנרייך הינו מהלך אסטרטגי בחברה, מדובר במינוי ראשון של לרשת, שעד כה נוהלה ע"י אחד מבעליה". לדבריו: "עם התרחבותה המשמעותית של הרשת, החוצה בימים אלה את ה – 100 סניפים בישראל, ייעודו של ארנרייך להתמקד בפיתוח מנועי צמיחה חדשים ובמקביל להמשיך ולחזק את מובילתה של קפה גרג במפת רשתות הקפה המובילות בארץ".
לדברי מלכה: "אהד מביא עמו ידע רב של 20 שנות עשייה בתחום המזון והקמעונאות. בזכות כישוריו, הידע, המקצועיות והניסיון העשיר, אנו בטוחים שיצליח להמשיך ולחזק את מעמדה של קפה גרג, שתמשיך להביא בשורות, חידושים והפתעות לצרכן הישראלי. אנו משוכנעים שיתרום רבות להשגת היעדים העסקיים של שנת 2014".
לדברי אהד: "אני שמח וגאה להיכנס לחברה מקצועית, איכותית ומי שהפכה לסמן ימני בתחום הקפה בישראל והצליחה תוך מספר שנים להתפתח ולהוביל את השוק בישראל. עובדה זו מציבה בפניי אתגרים לא פשוטים, אך אין לי ספק שעם הניסיון ו- 20 שנות פעילותי בענף זה נצעיד את הרשת ליעדים גבוהים וחדשים".
בימים אלה יוצאת רשת קפה גרג בקמפיין רחב, להשקת התפריט החדש. הקמפיין כולל שלטי חוצות ופעילות ברשת החברתית, ברמה הארצית.