אורלי יצהרי מונתה למנהלת השיווק של חברת ישרקו

אורלי יצהרי (39), מונתה למנהלת השיווק בחברת ישרקו, ומנהלת הקטגוריה של המותג מזרע (נקניקים ,נקניקיות, פסטרמות), קטגוריה המגלגלת כ- 100 מיליון ₪ בשנה. חברת ישרקו, מתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון, מהמובילים.



אורלי יצהרי בוגרת MBAאוניברסיטת ת"א עם התמחות בשיווק כיהנה בתפקידה האחרון כמנהלת תחום חטיפי הדגנים של תלמה ביוניליוור וקודם לכן ניהלה את תחום שיווק תוכן ב- yes ושימשה גם כמנהלת תחום שיווק ה- VOD בחברת הלוויין.


לדברי רמי לוי מנכל חברת ישרקו: "מינויה של אורלי הינו מהלך אסטרטגי לחברה. אורלי מביאה אתה ידע, מקצועיות וניסיון בתחום המזון, השיווק והקמעונאות. בזכות כישוריה, אנו בטוחים שתצליח להמשיך ולחזק את מעמדה של ישרקו, כחברת מזון מובילה. המטרה שלנו להביא בשורות לצרכן הישראלי, חידושים וטעמים קולינריים ולעדכן אותו באמצעות מערך השיווק".

אולי יעניין אותך

ניר צוק
davidocvich-monkeytech
יורם באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
נהג מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
נבחרת הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
גיא תנחומא צילום יונתן בלום

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)