חברת שטראוס עלית מיתגה לאחרונה את מקררי החלב בחנויות שוק הפרטי באמצעות חברת 'אידאה עיצוב והפקה' המתמחה בעיצוב במרחב הקמעונאי.
הפעילות נועדה להעצים את נכסיות המותג 'יטבתה' כמוביל חזק ואהוב בקרב הסביבה התחרותית.
לדברי חלי פומרנץ סמנכ"ל לקוחות בחברת אידאה: "עיצוב האלמנטים נגזר משפת המותג. המוטיב ה"הררי" החוזר על עצמו בכל אחד מהאלמנטים סוגר מעגל עם האסטרטגיה השיווקית הממשיכה זו שנה רביעית ברציפות; יטבתה המוכרת, האהובה ורצופה בזיכרונות מענגים של חופשה בטעם יטבתה העומד במרכז הם תמצית האסטרטגיה כפי שבאה לידי ביטוי בכובשי המדף"
שלל האלמנטים יוצרו בטכנולוגיית ואקום פורמינג בצבע כחול ' יטבתה' היוצרים חזית אחידה המחזקת את הפן החוויתי ויוצרת אי יחודי של 'יטבתה'.
האלמנטים כוללים חזיתות מקרר וכובשי מדף ייחודיים עם במה להצגת מוצרים חדשים. הבמה עוצבה ותוכננה לכל גדלי משקאות החלב והשוקו המשתנים.