קמפיין התמיכה בחיילים של "חבר" מגיע לניו יורק טיימס

קמפיין השיווק של "חבר" זכה לפרסום באתר הניו יורק טיימס כסמל לאחדות וסולידריות בישראל. החשיפה נעשתה בצורת אנימציה שפירסם קורן שדמי בעיתון, בה הוא מתאר את הגעתו לישראל.



הבמה המכובדת לה זכה הקמפיין שכיכב בשלטי חוצות בכל רחבי ישראל בשבועות האחרונים ריגשה את צוות השיווק של "חבר" שיזם את קמפיין התמיכה "תודה לכל מי שמגן עלינו" והוכיח שאחדות, סולידריות והערכה ללוחמי החזית חוצים שפות ויבשות.



לפרסום בניו יורק טיימס:


https://www.nytimes.com/interactive/2014/08/06/opinion/opart-snapshots-from-Israel.html?smid=fb-share&_r=2


אולי יעניין אותך

צילום מסך 2025-10-07 173620
unnamed
חלוה סנדוויץ פרמיום של חברת אחוה צילום יעל האן
גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)