תרי ישכיל, סמנכ"לית שיווק של פסגות היא אשת השיווק של נובמבר

תרי ישכיל פעלה להקמתו הקמתו של מרכז הידע של פסגות לחינוך פיננסי, המהווה את אתר האינטרנט הראשון המשלב תכנים נגישים במגוון פלטפורמות לכלל הציבור בתחומים הפיננסיים והפנסיוניים.


בשנים האחרונות חלו רפורמות משמעותיות לצד שינויים בסביבה הכלכלית במשק הישראלי. ההשלכה הישירה לתמורות אלה היא כי הציבור חוסך מעט ביחס לצרכיו העתידיים ואינו יודע לנהל בתבונה את צעדיו הכלכליים. בעקבות זאת, הובילה ישכיל את מהלך הקמת מרכז הידע של פסגות לחינוך פיננסי, אשר מאפשר לציבור החוסכים גישה למגוון רחב של מקורות ידע בנושאי שוק ההון ועולם החיסכון הפנסיוני. כמו כן הושקה האקדמיה הפיננסית הדיגיטאלית, במסגרתה הוצע לראשונה בישראל מגוון קורסים בנושאי השקעות וחיסכון שהועברו על ידי מומחי פסגות באופן פשוט וברור דרך האינטרנט.


בסיכום שנת הפעילות הראשונה של מרכז הידע, נחשפו לתכניו למעלה מחצי מיליון גולשים וניתן היה לראות עלייה דרמטית במודעות הציבור לחיסכון הפנסיוני והגדלתו.


אולי יעניין אותך

ניר צוק
davidocvich-monkeytech
יורם באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
נהג מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
נבחרת הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
גיא תנחומא צילום יונתן בלום

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)