שטראוס פריטו ליי יוצאת במהלך שיווקי נרחב עבור המותג דוריטוס תחת השם "דוריטוס נראה אותך". מדובר במהלך ארוך שמבוסס על קונספט בינלאומי של המותג דוריטוס שנערך בהצלחה בעשרות מדינות בעולם וביניהן ארה"ב, קנדה, ברזיל, , מקסיקו, טורקיה , מצרים, תאילנד ועוד.
"נראה אותך" יוציא את דוריטוס לשטח ויזמין את הצרכנים להתחרות מול אלופי הארץ בתחומים מגוונים. באירוע הראשון שנערך ביום רביעי האחרון באוניברסיטת חיפה, הזמין המותג את הצרכנים שלו להתמודד מול הכדורגלן המוערך ערן זהבי ולזכות בחופשה זוגית לברצלונה במידה ויצליחו לעמוד בשער בגבורה. האירוע זכה להצלחה וכ- 50 איש עלו לגמר להתמודד מול זהבי בפני קהל של אלפי אנשים. הרגעים הגדולים תועדו והם יהיו חלק מקמפיין ויראלי וסרט טלוויזיה שיעלו בקרוב. בשלב הבא דוריטוס יזמינו את הקהל להתחרות באלוף הארץ בקארטינג.
בנוסף, במסגרת המהלך הנרחב, משיק המותג פלטפורמה דיגיטלית ובה אתר אינטרנט חדש בכתובתdoritos.co.il . בדומה לשטח, גם באתר ובפייסבוק של המותג יוזמנו הצרכנים להתמודד עם אתגרים מסוג שונה, ובהם משימות אומץ מגוונות נושאות פרסים יקרי ערך, אשר יתחלפו מדי חודש ומטרתן להביא לידי ביטוי את הקונספט השיווקי של "נראה אותך".
בקבוצות המיקוד שנערכו לקראת המהלך עלה כי הקונספט מתאים לקהל היעד הצעיר של המותג, הוא קליט ומאפיין את הנועזות שטמונה בטעמים של המותג.
יעל חזום, מנהלת השיווק של שטראוס פריטו ליי אמרה: " לקחנו מהלך שיווקי בינלאומי שהצליח והתאמנו אותו לרוח הישראלית ולקהל היעד שלנו. "נראה אותך" משקף את אישיות המותג- צעיר, אנרגטי ונועז, ובהתאם לכך אנחנו מציעים לצרכנים חוויה ייחודית לאתגר את עצמם במגוון תחומים".