מיכאל גולן נבחר לאיש השיווק של דצמבר

איגוד השיווק הישראלי בחר במיכאל גולן בזכות הצלחתו לחדור לשוק הסלולר בישראל ולהביא למהפכת מחירים בקרב חברות הסלולר.


מיכאל גולן, מנכ"ל ובעלים חברת גולן טלקום, הצליח למצב את החברה מיום השקתה כמובילת המהפכה בשוק הסלולר, באמצעות הצעת חבילות "הכול כלול' משתלמות ושמירה על יתרון תחרותי במחיר.


השקת גולן טלקום נעשתה בשוק הסלולר של 2012 שהתאפיין כשוק רווי בו נמצאות שלוש מפעילות עם נתח שוק דומה של כ- 30%-35%. כשברקע המחאה החברתית, כניסתה של גולן טלקום אפשרה אלטרנטיבה זולה יותר לצרכן הישראלי והביאה לתחרות שהובילה לירידת מחירים כוללת בשוק הסלולר. גולן טלקום הציעה, לראשונה בישראל, הצטרפות, רכישת קו וביצוע פעולות בחשבון אונליין, הפרדת כרטיס הסים מהמכשיר הנייד בעת הצטרפות למפעילה הסלולארית, שרות לקוחות בתוך החברה ומחיר זול לצרכן הישראלי. כתוצאה מכך, קיבלה גולן טלקום מעמד של חברה לגיטימית מול המתחרים, כשכיום היא עומדת על למעלה מ- 615 אלף לקוחות חדשים עם 12% נתח שוק, ומובילה בראש טבלת הניודים החודשית מדצמבר 2012 ועד היום.


אולי יעניין אותך

ניר צוק
davidocvich-monkeytech
יורם באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
נהג מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
נבחרת הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
גיא תנחומא צילום יונתן בלום

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)