דיוטי פרי בקמפיין שקיות חובק עולם


חנות הדיוטי פרי פונה ל- 1.1 מיליון ישראלים העומדים לעבור בשדה התעופה להשתתף בפעילות שתשלב את השקיות האדומות של ג'יימס ריצ'רדסון ברחבי העולם.



החנות תבקש מהרוכשים בה להצטלם בחופשה שלהם עם השקית בכל דרך מיוחדת, מצחיקה, יצירתית, מעניינת או אקסטרימית ולהעלות את התמונה לאינסטגרם/ הפייסבוק הפרטי לתייג האשטג – #JR_BAG. הזוכה יזכה בחופשה בעלות של עד ל- 4000 דולר.


אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)