משרד יחסי הציבור בר תקשורת יטפל בתקציב הדוברות ויחסי הציבור של קבוצת המכוניות "קרסו"

משרד יחסי הציבור בר תקשורת, קיבל בימים אלה את תקציב הדוברות ויחסי הציבור של קבוצת "קרסו" המשווקת את מותגי הרכב: ניסאן ורנו.



לדברי איציק וייץ, מנכ"ל קבוצת "קרסו": "עקב השינויים הארגוניים שערכה הקבוצה לאחרונה ובתוך מטרה לממש את האסטרטגיה החדשה שגובשה לאחרונה החלטנו לערוך שינויים גם במערך הדוברות ויחסי הציבור של הקבוצה.



לדבריו: "מהלך זה מצטרף לשינויים שנערכו במערך הפרסום, במסגרתם צרפנו את משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד" לקבוצה, שיטפל בתחום חדש: מבצעים משותפים של ניסאן ורנו".



לדברי דניאלה רייבנבך, מבעלי בר תקשורת: "בר תקשורת המתמחה במגוון פעילויות תקשורתיות מחזיק תקציבי דוברות ויחסי ציבור בתחומי התעשייה, מסחר, קמעונאות, מזון, אופנה ולייף סטייל ורואה בתקציב היוקרתי של קבוצת קרסו כחוליה משלימה למערך תקשורתי מקיף תחומים ופעילויות של המשרד."



משרד יחסי הציבור בר תקשורת נמצא בבעלות דניאלה רייבנבך ואתי ברקין.

אולי יעניין אותך

unnamed
חלוה סנדוויץ פרמיום של חברת אחוה צילום יעל האן
גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר
דניאלה רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)