תפיסה חדשה המאפשרת ללקוח להרכיב את החבילה הסלולרית המתאימה בדיוק עבורו. ובעוד שבועיים יקבלו לקוחות החברה את מתנת החודש, הטבה סלולרית חינם לבחירה אישית
המהלך מגדיר תפיסה שיווקית חדשה, שמעבירה ללקוח את חופש הבחירה, הלקוח יודע בדיוק מה מתאים עבורו והוא בונה לעצמו את התוכנית שלו.
המהלך מורכב מכמה שלבים שמעבירים את כוח הבחירה ללקוח, השלבים נוגעים בכל עולמות התוכן החשובים ללקוח כולל תוכנית תעריפים, הטבות סלולריות ועוד.
בשלב הראשון, תושק תוכנית המשקפת את התפיסה החדשה- סלקום אישי.
השלב השני של המהלך יתמקד בטיפוח הלקוח, בו סלקום תשיק מנגנון הטבות חודשי, המקנה ללקוח אפשרות לבחור את המתנה הסלולרית המתאימה ביותר לצרכיו- מתנת החודש.
עדי כהן – סמנכ"ל שיווק סלקום: "מדובר בקונספט חדש וייחודי שיווקית, אנו מאמינים שהמיקוד בלקוח הוא ליבתה של הפעילות העסקית שלנו, ובהתאם נבנה מהלך כולל המאפשר ללקוח לראשונה בישראל גם להרכיב את החבילה הסלולרית המתאימה בדיוק עבורו וגם לבצע בה שינויים בהתאם להרגלי השימוש. ממחקרים שערכנו עולה כי הלקוח רוצה להיות מעורב ולהשפיע על סל השירותים הסלולרים שלו ולהיות בעל גמישות לשנות את מרכיבי הסל בהתאם לשינויים בהרגלי הצריכה שלו. מהלך זה מציג בפני הלקוח מגוון רחב של אפשרויות מהן יכול להרכיב ולהתאים את הסל הרלוונטי ביותר עבורו".
כהן הוסיף: "אנו ממשיכים להציע ללקוחותינו גם בעולם ההטבות, חדשנות וייחודיות ומאמינים שלקוחותינו יודעים בדיוק מה הם רוצים ומה מתאים להם. "מתנת החודש" מהווה נדבך נוסף תחת התפיסה המקנה ללקוח את יכולת הבחירה וההתאמה האישית, תפיסה זו באה לידי ביטוי גם בעולם ההטבות וטיפוח הלקוח. כל לקוח סלקום יכול ליהנות מהטבה סלולרית חינם, ללא כל עלות או תנאי מקדים".
המהלך ילווה בקמפיין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון ובהיקף השקעה של כ- 6 מיליון ₪ תחת הסיסמא: ככה זה בישראל כל אחד אוהב משהו אחר וזה בסדר. סלקום משיקה – "סלקום אישי".תפיסה חדשה המאפשרת לך להרכיב את החבילה הסלולרית שמתאימה בדיוק לך! כי רק אתה יודע מה הכי טוב בשבילך.