אידאה פיתחה עבור מולטילוק קונספט עיצובי חדשני לתצוגת מנעולים בנקודות מכירה בארץ ובעולם

חברת אידאה, מהחברות המובילות בישראל בתחום המיתוג והעיצוב הקמעונאי, פיתחה והשיקה עבור מולטילוק, שילוט רחוב חיצוני מואר עיצובי ייחודי וחדשני, המיועד לתצוגה בארה"ב ואירופה.



שלט הנראות החיצוני החדש מוצב בקיר החנות, הנו דו כיווני פונה לרחוב ומביא לידי ביטוי את המיתוג של מולטילוק, הבלטת המותג, משיכת תשומת לב ויצירת עניין.



מהלך זה של קונספט עיצובי לאחת החברות המוביליות בעולם בתחום של מוצרי נעילה, מהווה פריצת דרך בעיצוב ונראות קמעונאית בנקודות מכירה שכן מהלך זה של שילוט נעשה כחלק מיישום אסטרטגיה קמעונאית למותג מולטילוק. פלטפורמה ייחודית זו של שילוט מואר בנקודות המכירה בחו"ל מביאה לידי ביטוי את הצורך בחדשנות בהעברת מסרים, הבלטת המותג ונראות המותג באזור של חנויות מולטילוק.



אייל כהן, מנהל אסטרטגיה קמעונאית באידאה: "הפתרונות לשילוט מואר אשר פיתחנו עבור מולטילוק, חברה אשר שמה הפך לשם נרדף למוצרי נעילה המשרתת לקוחות ביותר מ- 80 מדינות ברחבי העולם, מעבר היותם מכריעים בהשגת נראות ובולטות בנקודות המכירה, הם מהותיים בכך שהעיצוב של השלטים הוא חלק מתהליך של אסטרטגיה קמעונאית המשמשת פלטפורמה ליצירת בידול בנקודות המכירה והטמעת המסרים והתכנים ובכך מגבירה את ההנעה לקניה".

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

צילום מסך 2025-10-07 173620
יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1