איריס בראל, מנכ"ל רשת סטימצקי הודיעה היום כי רשת סטימצקי יוצאת במהלך ייחודי וראשון מסוגו במסגרתו תצבע הרשת את הלוגו הירוק והמוכר שמזוהה עימה כבר למעלה מ- 80 שנה, ללוגו בצבעי כחול לבן שהינו מחווה לציון 60 שנות עצמאות למדינת ישראל. בנוסף, הרשת יוצאת במבצע אטרקטיבי ותציע ללקוחותיה 2 רבי מכר במחיר של 60 ₪ בלבד.
בראל אמרה:"רשת סטימצקי נוסדה עוד לפני קום מדינת ישראל ולאורך כל השנים צמחה והתפתחה ביחד עם המדינה. סטימצקי הינו מותג שורשי, ישראלי מוכר ואהוב ולכן מצאנו לנכון לבצע מהלך יוצא דופן וראשוני מסוגו ולצבוע את הלוגו הירוק, בלוגו המזוהה עם צבעי הדגל הכחול והלבן. זו הדרך שלנו להביע כבוד ואהבה למדינת ישראל."
בראל הוסיפה כי:" מכיוון שסטימצקי היא מובילת התרבות הישראלית אנו יוצאים במבצע אטרקטיבי ביותר לציון 60 שנות תרבות ויצירה ישראלית בספרות, במסגרתו יוצעו ללקוחות 2 רבי מכר ב- 60 ₪ בלבד".
רועי פרייבך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של סטימצקי, אמר כי: בתקופה הקרובה, יופיע הלוגו הצבוע בצבעי הלאום, בכל אמצעי הפרסום והמדיה של הרשת: נקודות המכירה, בעיתונות הכתובה והאלקטרונית .
גדעון עמיחי, מנהל קריאייטיב ראשי במשרד הפרסום של סטימצקי, שלמור אבנון עמיחי R &Y: "צבעי הכחול לבן של לוגו סטימצקי הינם מחווה וכבוד למדינת ישראל וגם הכרה בחוזקו של המותג. כאשר זאב רביד, מנהל המיתוג שלנו, הראה לי את הרעיון, החסרתי פעימה! "