החל ממרץ 2006 יטפלו בתקציב יחסי הציבור של "לוריאל ישראל" שלושה משרדים:
"ארד תקשורת" יטפלו בחטיבת מוצרי היוקרה במותגי לנקום, הלנה רובינשטיין, ובשמי המעצבים ג'ורג'יו ארמני, רלף לורן, קשארל ופלומה פיקסו.
"בר תקשורת" יטפלו בחטיבת מוצרי הצריכה במותגי לוריאל פריז – טיפוח, איפור, צבעי שיער, טיפוח ועיצוב השיער, מייבלין ניו-יורק וצבעי השיער של גרנייה.
"אריאב בלהסן תקשורת" יטפלו בחטיבת המוצרים המקצועיים במותגי לוריאל פרופסיונל, קרסטס ובמותג הדרמו-קוסמטיקה וישי.
לדבריה של דורית וידבסקי, דוברת "לוריאל ישראל": "משרד יחסי הציבור "וגנר גרינשטיין" שעבד עם "לוריאל ישראל" במשך 15 שנה הודיע לפני כ- 3 חודשים על סיום ההתקשרות עם החברה. על רקע החלטה זו, החליטה הנהלת החברה לבחור בשלושה משרדים שכל אחד מהם נותן מענה לצרכים הספציפיים של כל חטיבה".
עוד הוסיפה וידבסקי כי: "במבנה חטיבתי כמו זה של "לוריאל ישראל", ניהול הבידול מהווה את אחד האתגרים השיווקים-ניהוליים המרכזיים".