תירוש כרמל מהלך שיווקי להזמנת בקבוקים עם תמונה אישית

תירוש כרמל מקורי בהזמנה אישית עם תווית אישית של תמונת האהובים עלינו והקדשה אישית וזאת בהמשך לטרנד הפרסונליזציה בשיווק אשר הפך בשנים האחרונות למאוד מדויק ואישי וזאת באמצעות היכולת הטכנולוגית להתאים את המסר השיווקי להעדפות האישיות של הלקוחות. הפעילות הייחודית מתחברת לערך הליבה של מותג יקבי כרמל "לחיי רגעים של שמחה משותפים" תחת המסר "100% ענבים, 100% שמחה" במטרה להביא את הזיכרונות המשותפים והמרגשים לשולחן החג.



רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: "לקראת חגי תשרי 2018, אנו שמחים להציע את תירוש כרמל המקורי בעיצוב אישי על מנת להעביר את רגעי השמחה המשותפים והאישיים הקיימים בכל בית בישראל ולהעניק מתנה מרגשת וייחודית שתלווה את ארוחות החג"



כיצד מזמינים? נכנסים לאתר ייעודי לפעילות בכתובת: https://aprint.co.il/wine , בוחרים תמונה שמחה ומרגשת, עורכים אותה על גבי בקבוק התירוש הנבחר, כותבים הקדשה קצרה ואישית ולסיום בוחרים את אפשרות השילוח: דואר שליחים עד הבית בתוספת תשלום או איסוף עצמי מאחת מנקודות האיסוף בתפוצה ארצית.

אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)