רשת המשביר לצרכן ורשת ניו פארם משיקות השבוע את "מסיבת ההפתעות", בהשקעה כוללת הנאמדת בכ- 10 מיליון שקל.
מסיבת ההפתעות הינה חגיגה אמיתית של מועדון הלקוחות ,המתקיימת פעמיים בשנה ומביאה לגידול תמידי בסל הקניות ובכמות הפריטים .המסיבה תחל במחצית חודש מאי ותכלול מגוון רחב של הנחות ומבצעי מתנות, בכל מחלקות הרשת, בניהם: במחלקת קוסמטיקה, במחלקת האופנה, במחלקת ההלבשה תחתונה, במחלקת הבית, מחלקת טקסטיל ועוד. ובנוסף, במסגרת מסיבת ההפתעות, תעניק חברת קשרי תעופה קופון זהב של נסיעה לטורקיה ב 399$ ועוד כ 1000 ₪ מתנה למזמינים טיסה לארה"ב.
מסיבת ההפתעות מהווה מסורת הנמשכת כבר למעלה מ- 5 שנים ברציפות. השנה קונספט ההפתעה יתמקד ב- 450 אלף בתי אב בישראל, חברי מועדון 365, אשר יקבלו לביתם במתנה 6,000 ₪ לקניות ברשת המשביר לצרכן ובניו פארם.
המתנה תינתן באמצעות פנקס צ'קים שיתקבלו לבית חברי המועדון אשר יעניק כסף מזומן המיועד לקניות במשביר לצרכן ובניו פארם. לדוגמא: 1550 ₪ מתנה במחלקות קוסמטיקה טואלטיקה וטבע, 590 ₪ מתנה לקניה בטכסטיל בית, 285 ₪ מתנה לקנית פריטים במחלקת הלבשה תחתונה, 455 ₪ מתנה במחלקת כלי בית, 350 ₪ מתנה במחלקת אופנת נשים, 220 ₪ מתנה במחלקת אופנת גברים, 150 ₪ בקנית אביזרי אופנה, 150 ₪ בקנית בגדי ילדים ועוד.
כמו כן יערכו מבצעי מתנות והנחות לדוגמא: מחלקת בישום בשמים נבחרים 50% הנחה, מוצרי איפור וטיפוח מובילים 1+ 1 מתנה, 30% הנחה על אופנת נשים וגברים ועוד.
שירלי פאר, סמנכ"ל השיווק של קבוצת המשביר לצרכן מסרה כי מסיבת ההפתעות הינה אירוע דגל של המשביר לצרכן וניו פארם, המתבסס על מהלך אסטרטגי שיווקי שמטרתו לייצר בקרב חברי מועדון 365 את חווית הקניה האטרקטיבית והמשתלמת ביותר, בעיקר לקראת השקת קולקציות חדשות בתחומי האופנה, הקוסמטיקה וההנעלה.
לדבריה: בשנה שעברה חילקה הרשת צ'קים בשווי 5,000 ₪ לחברי מועדון קלאב 365.
מנתוני מסיבת ההפתעות האחרונה שערכה הרשת ,למעלה מ 45% מחברי המועדון ממשו את התלושים וחלה עליה של 20% במכירות.
לרגל השקת מסיבת ההפתעות יוצאים המשביר לצרכן וניו פארם במסע פרסום רחב הנאמד בכ- 4 מיליון שקל. הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום מקאן והוא כולל: סרטון בכיכובה של סנדי בר שישודר בערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 9 וערוץ המוסיקה, קמפיין רדיו, קמפיין אינטרנט, מודעות בעיתונות ארצית, SMS ל- 450 חברי מועדון, דיוור ישיר ומסע קד"מ רחב בסניפי הרשת.