רשת המשביר לצרכן משיקה קטלוג הלבשה תחתונה, שיופץ החודש ל- 500,000 בתי אב בישראל ויחשוף את הקולקציות החדשות שמציעה הרשת לקיץ הקרוב, ב-24 עמודי צבע איכותיים. בשער הקטלוג תככב פריזנטורית המשביר לצרכן, הדוגמנית סנדי בר.
במסגרת השקת הקטלוג, ייערך קמפיין , שהופק באמצעות משרד הפרסום מקאן, בהשקעה של 2 מיליון ₪. הקמפיין יכלול: קטלוג, שיופץ ב 500,000 עותקים, מודעות צבע בעיתונות ובמגאזינים , שילוט בנקודות המכירה ומסע קד"מ ויחסי ציבור רחב. הקמפיין ילווה במבצעים, הטבות והנחות אטרקטיביים.
הקמפיין יציג את המגוון הרחב של מותגי ההלבשה התחתונה לקיץ לכל הגילאים לנשים ולגברים, כולל: גרביים/גרביונים , הלבשה תחתונה לגבר, הלבשה תחתונה לנשים והלבשת לילה מהמותגים המובילים בארץ ובעולם .
בין היתר יחשוף הקטלוג מגוון רחב של חזיות ותחתונים לכל טווח הגילאים: החל מחזיות לנערות ולצעירות , נשים לאחר הגדלת חזה, נשים שעושות ספורט ,נשים מבוגרות, נשים עם הקיף חזה גדול , ועד לנשים מלאות, להן מציעה הרשת חזיות במידות גדולות בגזרות מחטבות ובאיכות בלתי מתפשרת.
שלומי טבת, סמנכ"ל סחר אופנה בקבוצת המשביר לצרכן מסר כי: " ברשת קיים המבחר הגדול ביותר בארץ של תחתונים וחזיות, עם מגוון מוביל של מותגים, גזרות, מידות וצבעים וכל זאת תחת ההתחייבות למחירים האטרקטיביים ביותר. באמצעות המגוון הרחב, בתוספת כח האדם המקצועי והמחיר אנו מחויבים ליצירת חווית קניה ייחודית ומובילה".
לדבריו: "מחזור המכירות של מחלקת הלבשה תחתונה של רשת המשביר החדש לצרכן הסתכם ב- 150 מיליון ₪ ולכן החליטה החברה כאסטרטגיה לחזק את תחום זה. להערכתו בשנת 2008 יגדל תחום האופנה במשביר החדש לצרכן בעוד 10%. "