בונזו, מזון הכלבים המוביל בישראל, יוצא בימים אלו בתחרות ייחודית לכלבים, "קליק בין חברים", אשר במסגרתו יבחרו 12 כלבים להוביל לוח שנה, אשר יצטלם על ידי צלם האופנה המוביל גיא כושי.
המבצע ייתמך על ידי קמפיין אינטראקטיבי ראשון לבּונזו אשר יעלה בימים הקרובים. מטרת הקמפיין הינה לקדם את תחרות צילומי כלבים "קליק בין חברים" לבחירת הכלב הפוטגני ביותר. התחרות וקמפיין האינטרנט, נבנה בהתאם לערכי המותג בּונזו, הרואה את הכלב כחלק מהמשפחה. הבאנרים אשר יעלו באתרי האינטרנט השונים יראו תמונות של כלבים שונים בסביבתם הביתית והטבעית ובחיק משפחתם ויקשרו לאתר המבצע.
הקמפיין תוכנן על ידי חברת האינטראקטיב גורני. ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-300,000 ש"ח .
ענבר בן צבי, מנהלת השיווק של חברת ביו-פט, יצרנית בּונזו: "בּונזו מכיל 100% מכמות הויטמינים והמינרלים היומית הדרושה לכלב ולכן מהווה תזונה מלאה ומאוזנת. ערכי המותג של בּונזו מושתתים על נתינה והחברות שבין הכלב למשפחה. התחרות אותה יצרנו, וכך גם הקמפיין המלווה אותה, ממחישים ומעבירים ערכים אלו בצורה הטובה ביותר. "
במסגרת התחרות "קליק בין חברים" מוזמנים בעלי הכלבים לשלוח תמונה של חברם הנאמן בסיטואציות אופייניות בבית, באמצעות אתר האינטרנט של בּונזו שכתובתו: www.bonzo.co.il. ניתן לשלוח את התמונות עד לתאריך 30 ביוני 2008.
התמונות שישלחו על ידי משתתפי התחרות יוצגו באתר האינטרנט של בּונזו מידי יום. התמונות ידורגו במהלך התחרות על פי הצבעת גולשי אתר בּונזו.
המנצחים בתחרות הם 12 הכלבים אשר קיבלו את מספר ההצבעות הגבוה ביותר. ב-7 ביולי יוכרזו המנצחים בתחרות ושמותיהם יפורסמו באתר בּונזו.
הכלבים הזוכים יוזמנו ליום צילומים, במהלכו יצולמו על ידי גיא כושי, מצלמי האופנה המובילים בישראל. תמונות הכלבים הזוכים יופיעו על גבי לוח שנה של בּונזו לשנת תשס"ט, אשר יופץ בתפוצה ארצית, כמתנה לרוכשי בּונזו. הכלבים הזוכים יזכו באספקת מזון בּונזו לחודשיים.