איקאה ישראל משיקה קולקציה חדשה ייעודית לבני נוער בגילאי 8-18 – IKEA YOUTH. מדי שנה שמה לה איקאה למטרה להכניס קולקציה חדשה וייחודית אל חנויותיה ברחבי העולם. השנה בחרה איקאה להשיק קולקציה הפונה לבני נוער ולהציג בכך את יכולותיה לפנות לקהלים שונים מבלי לאבד את הייחוד שלה. הקולקציה שמה דגש על עיצוב צעיר, צבעוני וטרנדי לצד פתרונות חכמים, נוחות ופונקציונאליות, המהווים חלק בלתי נפרד מסיטואציית החיים של בני הנוער.
הקולקציה מונה עשרות פריטים חדשים שיתווספו לפריטים הקיימים במגוון, המעניקים לבני הנוער פתרונות מותאמים במיוחד להם.
לדברי אבי בר ששת, מנהל המגוון באיקאה ישראל: "הקולקציה מתמקדת בארבע קטגוריות מרכזיות: פתרונות ריהוט לתחומי אחסון הבגדים, לבוש ואביזרי אופנה. פתרונות ריהוט לסביבת העבודה והמשחקים. פתרונות לתחום השינה. ופתרונות ריהוט לסוגיית האירוח וההירגעות".
"בני נוער בגילאים אלו מבטאים באמצעות ריהוט ועיצוב חדרם את האישיות אותה רוצים להקרין על הסביבה והחברים ולכן ייחסו חשיבות רבה לעיצוב סביבתם ויתייחסו לחדרם כ "מקדש הפרטי שלהם", מוסיף ברששת.
איקאה משיקה את הקולקציה החדשה עם טורניר משחקי מחשב לילדים ולבני נוער, שיתקיים בין התאריכים 19 ביוני ועד ה-202 ביולי. הטורניר ייערך בשיתוף פעולה עם חברת מיקרוסופט, חברת VGAMES, HIGHER וחברת המחשבים TECH DATA.
הטורניר יכלול תחרויות יומיות נושאות פרסים, שבסופן יתקיים גמר ענק, בו יהיו 3 זוכים. המקום הראשון יזכה בשוברי קנייה של איקאה בשווי 10,000 שקלים לקניית "חדר חלומות", מקום שני מקום שני במחשב AMD GAME!!! + מסך AOC מבית חב' Tech Data Israel בשווי של 5000 שקלים ומקום שלישי יזכה ב – DVD נייד של Haier בשווי 1,000 שקלים.
טורניר משחקי המחשב ילווה בקמפיין לרגל השקת קולקציית הנוער החדשה. היקף הקמפיין החדש כ-250,000 שקלים, יעלה תחת המסר "ליגת החלומות, אליפות חדרי הנוער של איקאה". הקמפיין החדש פונה לקהל יעד צעיר יחסית בגילו וברוחו ולכן יתמקד באתרים טיפו, ערוץ הילדים, ICQ, VGAMES, SHOX ואתר קשת למשך חודש באמצעות חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק.