מגזרים זכתה בתקציב המגזר החרדי של לובינסקי טרייד המוערך ב 700 אלף שקלים

חברת לובינסקי טרייד בחרה את חברת מגזרים המתמחה בתקשורת שיווקית למגזר הרוסי, הערבי והחרדי לטפל בתקציב המגזר החרדי של החברה, המוערך ב 700,000 שקלים.



במסגרת הקמפיין מוצגת אסטרטגיה ופעילות שיווקית קריאטיבית המחברות בין השאר, בין המותגים המובילים של לובינסקי – פג'ו וסיטרואן ומותגים נוספים, לבין הצרכים הייחודיים במגזר החרדי, לרבות רכבים משפחתיים.



הפעילות אותה מתכננת מגזרים עבור לובינסקי- טרייד תבסס בעיקר על פעילות מעל הקו כמו גם פעילות שטח הן בנקודות המכירה של לובינסקי טרייד והן ברחוב החרדי.



שייקה נפחא, סמנכ"ל התחום החרדי בקבוצת מגזרים מוסר: "האסטרטגיה השיווקית שנבנתה עבור הקמפיין, נועדה להציג את "לובינסקי- טרייד" כמותג מוביל, בטיחותי המותאם למגזר החרדי ולצרכיו".



חברת לובינסקי-טרייד הנה חברת הטרייד אין של קבוצת דוד לובינסקי בע"מ יבואנית פיג'ו וסיטרואן לישראל.


אולי יעניין אותך

unnamed
חלוה סנדוויץ פרמיום של חברת אחוה צילום יעל האן
גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר
דניאלה רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)