רד בנד מאחוריך: משרד הפרסום הג'ינג'י פיתח בובה להחדרת מותג הבירה ווילדר

יבואנית המשקאות א.ג.ת.ד. WILDER מחדירה לשוק הישראלי את – מותג חדש של בירה ספרדית הממותג ומיועד לקהל צעיר. במרכז קמפיין ההחדרה תעמוד בובה שפיתח קורן וויס ממשרד הפרסום "הג'ינג'י". הבובה, בשם ווילדר, מייצגת דמות של גברבר ישראלי שחצן ואדום שיער שאף מככב על תוויות הבירה החדשה.




קורן וויס: "ווילדר הוא החבר הכיפי שכל אחד רוצה שיהיה לו. זה נותן לו את הפוש לעשות את הדברים שבדרך כלל לא היה עושה. להתחיל עם גברים או נשים. לעשות משהו שטותי. דמותו של ווילדר נבנתה על אופייה של הבירה – קליל, מגניב, כייפי, זורם ושטותי."



לציור הדמות של ווילדר גויס FRENEMYLIFE אמן גרפיטי בינלאו


במהלך משקיעה חברת א.ג.ת.ד. כ-3 מיליון ₪.






סטאס פרבמן. סמנכ"ל השיווק של חברת א.ג.ת.ד. מוסר: "אנחנו מביאים לשוק הישראלי מותג חדש של בירה קלילה עם טעמים קיציים והפנייה היא לקהל הצעירים בני ה-18 עד 24. בשוק מוצף מותגים וגירויים שיווקיים החלטנו לצאת במהלך חדשני ולא שגרתי להשקת ווילדר – המצאנו דמות ובובה שתוביל את המותג ותישא את שמו וכיאה למותג הפונה לצעירים – הלכנו על דמות חצופה ואנרגטית. ווילדר הקלאבר, אוהב החופש – דמות שכולם אוהבים למרות חוצפתו ולא ניתן להתעלם ממנו. הפנייה שלנו היא אל קהל הצעירים דרך רשתות חברתיות, וקמפיין מובילים חברתיים ברשתות בני גילם ונוכחות של ווילדר הבובה במגוון אירועים קיץ לצעירים – מסיבות במועדונים נחשבים, אירועי חוף וכ"ו".

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל