'סבון של פעם', רשת חנויות בינלאומית הפועלת בתחומי טיפוח הגוף והנפש, משיקה אתר אינטרנט ייעודי להגשמת משאלות לקראת טו' באב. האתר נבנה על פי מודל טכנולוגי ייחודי הנשען על ניתוח התנהגות צרכנית בחגי האהבה הקודמים בשילוב עם רשימות המשאלה של קהל הלקוחות שניהלה הרשת לאורך שנות פעילותה. ההשקעה הכוללת בבנית האתר עומדת על 100,000 ₪. סיגל קוטלר לוי, מבעלי 'סבון של פעם': "חג האהבה מסמל הרמוניה, תשומת לב, הנאה ונתינה. אלה הם הערכים בהם מאמינה רשת 'סבון של פעם' והם משמשים כמצפן העסקי שלה. לכן בחרנו, השנה, מתוך הקשבה אמיתית ללקוחות, להשיק שירות חדש: "wish-list", תוך שאנו דואגים לחברות המועדון שלנו ולבני זוגם, לחג מלא אהבה ושמחה." במסגרת האתר החדש, www.sabonlov.co.il, שירות מיוחד "wish list". השירות מאפשר לבחור את מתנת חג האהבה האולטימטיבית מ'סבון של פעם' ואת האדם ממנו רוצים לקבל אותה (בני הזוג, חברים או קרובי משפחה). המערכת שולחת הודעות לאותו אדם, אורזת עבורו את המתנה ואף שולחת בשמו את המתנה ליעדה. אבי פיאטוק מבעלי 'סבון של פעם', מוסר כי : "כמעט בכל חג אהבה אנחנו נתקלים בתופעה של גברים המגיעים לרשת כשהם ממהרים ולחוצים לקנייה של הרגע האחרון, מנסים לנחש 'מה היא אוהבת' ולקלוע לטעם של בת הזוג. אנו מקווים שעל יד השירות החדש מספר ההחלפות של המתנות לחג יקטן באופן משמעותי ."