ברימאג דיגיטל אייג', ייבואנית KENWOOD בישראל, יוצאת במיזם חדשני, לראשונה בישראל שיקרא "השף הנודד". הרעיון מאחורי המיזם הוא ליצור חוויה קולינארית ובכך להשלים את חווית הקנייה אצל הצרכנים בנקודת המכירה ולהעניק לו ערך מוסף.
"השף הנודד", של KENWOOD מגיע לנקודת המכירה עם עמדת הדגמה ניידת וכן עם כל האביזרים וחומרי הגלם הדרושים לשם ההדגמה של המוצרים. השף של KENWOOD בא במגע עם הלקוח בדרך בלתי אמצעית, מדגים, ממחיש ומסביר באופן אישי על המוצרים אותם הוא מדגים וכן בתחום הגסטרונומי, מחלק טעימות, עונה על שאלות ומעניק ללקוח חוויה ייחודית!!!
התחום הקולינארי הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות, חודר ליותר ויותר בתים והופך להיות ציר מרכזי באורך החיים הישראלי.
"המטבח המודרני מהווה כיום, מעבר לצורך בפרקטיות, גם מראה של בעל הבית ומידת חיבורו לסטייל וטרנדיות. יותר ויותר אנשים חשים צורך לגוון את כלי המטבח שלהם ולהשתמש במוצרים ייעודיים עבור כל תחום במטבח. כמובן שכדי להוציא את המיטב זקוקים לא רק לחומרי גלם מעולים, אלא גם לאותם כלים איכותיים שיסייעו לכם להגיע לתוצאה הנדרשת, וחשוב לא פחות שיהיו מעוצבים ויתאימו לאופייכם.
KENWOOD זיהתה את המגמה ומעניקה פתרון מושלם לצרכי הצרכנים", מסביר אבינועם כהן, מנהל השיווק של החברה בישראל. "קנווד כמותג השולט במטבח ונותן פתרון כולל לכל צרכי הלקוח מעניקה לו עכשיו גם חוויה קולינארית", הוסיף אבינועם.
בשלב הראשון יושקעו במהלך כ- 200,000 ש"ח.