תקציב יחסי הציבור של Nitro – energy booster לחצב דה ויט

תקציב משקה האנרגיה החדש "NITRO" למשרד התל אביבי של חצב דה- ויט כמי שינהל את מערך יחסי הציבור למותג העולה.


משקה האנרגיה NITRO, הינו חלוץ הדור החדש של משקאות האנרגיה בישראל, בזכות הנוסחה ייחודית ( פטנט רשום) המכילה שילוב של תערובת גזים היוצרת ערנות מחד יחד עם הרגשת קלילות מפנקת ( בשילוב אלכוהול) .



הפורמולה הייחודית זכתה לאחרונה במקום ראשון בתחרות המובילה בתחום המזון והמשקאות שנערכה במוסקבה , בנוסף המשקה החדש הינו מופחת בסוכר ולכן גם שומר על הבריאות ועל גוף חטוב.



שוק משקאות האנרגיה בישראל מגלגל כ250 מיליוני שקלים . NITRO מסתמן כמי שיתפוס את מעמד אחד החברות המובילות את השוק בישראל.



"חצב דה ויט פרסומאים", בבעלות מוריה חצב דה ויט, המחזיק סניפים בתל אביב ובטבריה ובין לקוחותיו נמנים: רשת בתי הקפה "קופי בין", יקב רימון, חברת היאכטות "סיגמא טרוול", מותג הספורט ברוקס.לאחרונה קיבל המשרד שותפות בינלאומית מקבוצת טרימדיה העולמית.

אולי יעניין אותך

unnamed
חלוה סנדוויץ פרמיום של חברת אחוה צילום יעל האן
גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר
דניאלה רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי