אלי פייגלין סמנכ"ל שיווק יפאורה הודיע היום כי חברת יפאורה תעניק חסות לעונה השנייה של תוכנית הריאליטי הישרדות שתעלה בקרוב בערוץ 10 עם המותג ספרינג יפאורה תיתן חסות כללית לאורך העונה כולה וחסות על משימות הפרס שמשולבות במספר פרקים של התוכנית. כמו כן, תלווה החסות בשיתוף פעולה באינטרנט עם נענע 10. אלי פייגלין, סמנכ"ל שיווק יפאורה הוסיף כי: "החיבור של מותג ספרינג להישרדות הולם את ערכי המותג. קיים חיבור טבעי בין עולם הערכים והטעמים האקזוטיים של הספרינג לאקזוטיות ועולם הערכים של התוכנית, היעדים, האתגרים והמשתתפים בה."