21 זוכים מתוך 138 מועמדים שהגיעו לגמר, וזאת מתוך 323 מועמדויות מ- 41 מדינות שהוגשו לתחרות. זה המאזן של תחרות פרסי הזהב של האיגוד הבינלאומי ליחסי ציבור (IPRA) לשנת 2006 שתוצאותיה פורסמו עתה. לדברי רענן רוגל, נציג ישראל ב- IPRA, הקמפיינים המוצלחים היו במגוון קטגוריות ונושאים. רשימת הזוכים המלאה מתפרסמת באתר האיגוד הבינלאומי ליחסי ציבור www.ipra.org.
בין הזוכים הבולטים השנה:
- היל אנד נולטון (בריטניה) עבור קמפיין שהתבצע ב- 27 מדינות לשכנוע חברי הוועד האולימפי הבינלאומי לבחור את לונדון לאולימפיאדת 2012, תוך עידוד בריטים לגבות את המועמדות בבית (זוכה משותף בקטגוריית שירות ציבורי).
- אפקס קומיוניקיישנס (Apex) מניירובי, קניה, עבור קמפיין למלחמה בספקנות הציבור לגבי חברת המים המופרטת של ניירובי (זוכה משותף בקטגוריית שירות ציבורי).
- פליישמן הילארד (בריטניה) עבור ייזום שבוע מניעת הונאות זהויות לאומי מטעם יצרנית מגרסות נייר, תוך עידוד של המשטרה והממשלה (זוכה בקטגוריית אירועים מיוחדים).
- אדלמן (ארה"ב) עבור קמפיין שהוביל לשחרורם של 408 אסירים ממרוקו השבויים במחנות במדבריות צפון אפריקה, תוך יצירת לחץ בינלאומי על מחתרת הפוליסאריו (זוכה בקטגוריית לובינג).