DELL ישראל וסקאל דיוטי פרי בשת"פ ייחודי: תכנית תמריצים בקרב מוכרי סקאל דיוטי פרי המצטיינים

חברת Dell ישראל, בשיתוף סקאל דיוטי פרי, יוצאת במהלך קידום מכירות ייחודי במהלך חודש דצמבר, במהלכו יישמו שתי החברות מהלכים טקטיים שיווקיים למכירה מוגברת של מוצרי Dell לנוסעים לחו"ל. היקפו הכספי של הקמפיין מוערך בכ-100,000 ₪.



שלומי קוארטלר, מנהל השיווק של DELL בישראל, אמר כי "קמפיין זה הינו נדבך נוסף בשיתוף הפעולה המתמשך והפורה עם סקאל דיוטי פרי, והוא מהווה חלק שוטף מהפעילות השיווקית של יצרנית המחשבים בישראל. באמצעות שיתוף הפעולה עם סקאל דיוטי פרי אנו מציעים לנוסעים לחו"ל ליהנות ממגוון מוצרי החברה המתקדמים הקיימים בשוק במחירים מצוינים".



במסגרת קמפיין המכירות תערוך חברת Dell תחרות בקרב מוכרי סקאל דיוטי פרי ותעניק למצטיין תמריץ מרשים במיוחד: נציג המכירות המצטיין יזכה בטלוויזיית LCD בגודל 32 אינטש תוצרת Dell



בנוסף לתחרות בחנות, תשתתף Dell בקמפיין פרסום של סקאל דיוטי פרי במטרה להציע ללקוחות החנות את מגוון מוצרי החברה.

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1
שיווק טק