"גולדפינגר תקשורת" תנהל את הפעילות השיווקית, התקשורתית והפרסומית בפרויקט לאומי לחיסכון במים

גולדפינגר תקשורת" תנהל את הפעילות השיווקית, התקשורתית והפרסומית בפרויקט לאומי לחיסכון במים. מטרת הפרויקט היא חיסכון במים במגזר המגורים הפרטי. הוא יכלול פעילות לעידוד ההתקנה של מוצרים חוסכי מים (חסכמים) לצורך צמצום צריכת המים הביתית.



במסגרת הפרויקט, שיערך במרכז הארץ ובדרומה, תתבצע פעילות הסברה בנושא במסגרת הפרויקט, שיערך במרכז הארץ ובדרומה, תתבצע פעילות הסברה בנושא חשיבות החיסכון במים, יעוץ לתושבים כיצד לחסוך ופעילות לשינוי הרגלי צריכה. בנוסף יופעל מוקד מיוחד, שבו יוכלו התושבים לקבל מידע וייעוץ בנושא חיסכון במים.



" 'גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה' שמחה לקחת חלק בפרויקט ראשון מסוגו, שמטרתו לצמצם את אחת הבעיות המרכזיות שאיתן תצטרך מדינת ישראל להתמודד בשנים הבאות. אין ספק שזהו נושא בעל חשיבות לאומית. העלאת המודעות הציבורית והתקשורתית לנושא החיסכון במים מהווה עבורנו אתגר מקצועי ממדרגה ראשונה.", אומר טל גולדפינגר, מנכ"ל "גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה".



'גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה', אשר זכתה בתקציב מילגם (האחראית לביצוע הפרוייקט), מתמחה בייצוג חברות במגזר הציבורי והעסקי, בניהול משברים וקידום פעילויות חברתיות וציבוריות.

אולי יעניין אותך

unnamed
חלוה סנדוויץ פרמיום של חברת אחוה צילום יעל האן
גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר
דניאלה רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)