מבשלות בירה ישראל עם המותג קרלסברג יוצאת בפעילות נרחבת לקראת משחק הכדורגל בין נבחרת ישראל לנבחרת אנגליה, שייערך ב-24.3.07 באצטדיון רמת-גן. במסגרת המהלך, משקיע המותג קלרסברג כ-250,000 ₪ בתקשור ובפעילויות לקראת המשחק מול אוהדי הכדורגל מאנגליה ולקהל אוהדי נבחרת ישראל.
מהחברה נמסר כי כ-5000 האוהדים שיגיעו מאנגליה יקבלו מקרלסברג מגזין הכולל המלצות לבילויי בפאבים המובילים. כמו כן, יעמיד המותג קרלסברג לרשות האוהדים האנגלים מיניבוסים שיסיעו אותם משדה התעופה למרכז תל אביב והישר לפאבים הנבחרים, שם יוכלו לשתות קרלסברג , גינס ומותגי בירה כגון סטלה ארטואה וליהנות ממבצעים.
בנוסף, יקיים המותג קרלסברג בשיתוף עם עיריית תל אביב, הפנינג אוהדים גדול לקהל הישראלי ולאוהדים האנגלים. ההפנינג יערך בספורטק בתל אביב ביום שישי בצהרים, לפני המשחק.
בימים אלה יצאה מבשלות בירה ישראל במבצע קד"מ מקדים לאירועים המתוכננים, במסגרתו מעניקה החברה במתנה כובע ממותג לרוכשי "שישיות".
מותג קרלסברג הינו אחד ממותגי הבירה המובילים בעולם ונמכר בלמעלה מ-140 מדינות בשנת 1992 החל השיווק של קרלסברג על-ידי מבשלות בירה ישראל בע"מ והפצתה על-ידי החברה המרכזית לייצור משקאות בע"מ (קוקה-קולה ישראל). ב-1995, עם הקמתה של המבשלת באשקלון, החל ייצור הבירה תחת זיכיון קרלסברג העולמית (דנמרק).
בשלהי שנת 2002 עבר המותג למיצוב קוסמופוליטי, שנון, עדכני עם שאיפה למצוינות תחת הרעיון ש"לשתות קרלסברג זה לשתות עם עולם של חברים".