"הקופון של הקניון" – לראשונה בישראל מיזם קופונים סלולרי ייחודי המבוסס על הודעות sms

חברת הקופון של המדינה, משיקה מיזם חדש וראשון מסוגו בישראל – "הקופון של הקניון" – מערכת קד"מ אינטראקטיבית ומדיה פרסומית חדשה המבוססת על מתן קופונים למימוש מיידי בקניונים, באמצעות הודעות sms ישירות לסלולר של הצרכנים וקהל המבקרים בקניון ובמרכזי הקניות.



המיזם החדש פועל בשיתוף עם קבוצת קניוני גירון, מרכזי קניות של ביג וקניון חולון מקב' עזריאלי שבו תחל הפעילות כבר בימים הקרובים.



מבין החברות המובילות והרשתות שהצטרפו למיזם הייחודי: רשת סופר-פארם, רשת H&O , רשת ספורט ורטהיימר, טבע נאות, נעלי גזית, רשת פוטושופ, קסידי, רנואר, אפרודיטה, את לבני נשים, קלאסיקה כל בית, כותון, ארומה, סברו, קפה ג'ו, קפולסקי, פרדיסו ועוד.



המיזם החדש, שפותח בהשקעה של כ-500,000 ₪ (כולל קמפיין), החל לפעול בימים אלה בקניונים שונים ברחבי הארץ ומציע לצרכנים להזמין קופונים על פי תחום בחירה (19 קטגוריות) בזמן הקניות או הבילוי בקניון. מהחברה נמסר כי עם ההתחברות למיזם, באמצעות הקשת קוד, ניתן יהיה לקבל קופונים, הנחות והטבות לבתי העסק הפועלים בקניון ובמרכזי הקניות ולממש אותם בבתי העסק. ההשקה תלווה בקמפיין פרסום עצמי בהשקעה של כ-250,000 ₪ תחת הסיסמה: "לתכנן קנייה לא מתוכננת".



55% כלל אינם מגיעים לקנות



לדברי יובל טל, מנכ"ל הקופון של המדינה: "הקופון של המדינה, היוצא לאור בחוברות חודשיות ומקיים אתר אינטרנט מזה כ-3 שנים, החליט להשיק מיזם צרכני נוסף המבוסס על קופונים שיינתנו באמצעות הטלפון הסלולארי. המהלך יתבצע בקניונים ומרכזי קניות ברחבי הארץ כאשר בימים אלה התחלנו בהשקה. אנו מעריכים כי במהלך השנה הראשונה נגיע לצפי מימושים של כ-1,000 קופונים מידי יום בכל אחד מהקניונים שהצטרפו אלינו למיזם".



בישראל פועלים כיום כ-90 קניונים (כולל מרכזים מסחריים). ממחקר שנערך על ידי הפקולטה למדעי החברה באוניברסיטת ת"א עלה כי חוויית הבילוי בקניון היא חוויה משפחתית, כאשר שני שלישים מקהל הצרכנים בקניונים הוא קהל נשי. 55% מהקהל שמגיע לקניון, אינו מגיע עם כוונת קניה ורק שליש מהקהל מגיע לפעילות ממוקדת – ביצוע קניה ספציפית או הליכה לסרט. עוד עלה במחקר כי נערות צעירות עסוקות יותר בשוטטות צרכנית ובקניה לא מתוכננת במהלך השהות שלהן בקניון.



קופונים סלולריים הינם תחום הולך ומתפתח בישראל המבוסס על הודעות SMS. מנתוני מריל לינץ' עולה כי ישראל נמצאת במקום השלישי בעולם בשיעור החדירה של שירותי סלולאר. עוד עולה כי הקהל הישראלי מכיר ורגיל לשירותי ה-sms ונתונים מראים כי בישראל נשלחות מידי שנה כ 3 מיליארד הודעותsms .



"מהלך שיווקי צרכני חכם"



מסקר שערך הקופון של הקניון באמצעות מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה לבחינת פוטנציאל הקופונים הסלולריים עלה כי: 56% מהאוכלוסייה ציינו כי יבקשו קופון הנחה סלולרי למימוש מיידי בקניון בו הם נמצאים. 52% מהנשאלים ציינו כי היו מוכנים לשלם 2.50 ₪ (עלות SMS) לקבלת כוס קפה נוספת באחת מהרשתות הפועלות בקניונים.



לדברי יובל טל: "לאור נתונים אלה, חדירת הקופונים למכשירי הסלולארי של הצרכנים היא ללא ספק מהלך שיווקי וצרכני חכם ויעיל. כמו כן, השוק אליו שייך ענף הקניונים הוא שוק חם, תחרותי וחסר בידול, דבר שהופך את הקופונים הסלולריים לאטרקטיביים מבחינה צרכנית ומציעים לבתי העסק בקניונים ובמרכזי הקניון להגיע אל הצרכנית באופן יעיל ומיידי".



תהליך ההצטרפות לקופון של הקניון פשוט וקל לביצוע: הצרכן נכנס לקניון, מבחין בכרזות, פוסטרים או פליירים שינתנו ע"י דיילות ועליהם יינתן הסבר על תפעול המערכת. לצרכן ניתנת האפשרות לבחור תחום עניין מרשימת הקטגוריות המפורסמות לדוג' אופנה 0101 קוסמטיקה 0108 ושולח sms למספר 7050 . תמורת סכום של 2.50 ₪ יקבל הצרכן מקבץ של 4 קופונים, מתוכם 3 קופונים לתחום שהגדיר וקופון אחד לכוס קפה נוסף במתנה.

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

צילום מסך 2025-10-07 173620
יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1