המכללה האקדמית גליל מערבי יוצאת בקמפיין נוסף ליום הפתוח. גם הפעם בחרה המכללה במשרד הפרסום באמצעות עפר-הרץ-ליניאל DDB, שינהל את הקמפיין, שהיקפו הכספי הוא 350,000 ₪.
קונספט הניגודים "סגור-פתוח", הוא המוביל את הקמפיין וקורא לתלמידים לבוא למכללה ולבחור בהצלחה.
רכב ממותג (בסגנון טנק חב"ד) של המכללה האקדמית גליל מערבי ייסע עם מערכת הגברה המשמיעה ג'ינגלים של המכללה אף הם בסגנון חב"ד (תצליח תצליח תצליח – לפי משיח משיח משיח), יעצור בצמתים, תחנות אוטובוס, מוקדי בילוי, תחנות רכבת, וממנו ירדו 6 שחקנים הלבושים בהתאם לפקולטה: עו"ד, מנהל עסקים, פסיכולוג, קרמינולוג ומדען מחשבים, ירקדו, ישירו ויפרסמו את היום הפתוח.
הקמפיין הפרסומי כולל מודעות "דאבל ספרד" בעתונות, פרסום ברדיו, חסויות בטלוויזיה ופעילות אינטראקטיבית ייחודית של Tribal DDB Tel aviv. הפעילות תתבצע במהלך השבוע שלפני היום הפתוח, בכל איזור הצפון בצמתים ובריכוזי קהל גדולים.