משרד יחסי הציבור גיל עד תקשורת, בבעלותם של גילי כהן ואורן פלדמן, יטפל בתקציב יחסי
הציבור של אופנת TOPSHOP מקבוצת סקאל.
התקציב מצטרף לתקציבים המטופלים כבר במשרד: יוכלמן אשר הפקות (ניהול יח"צ של יהודה סעדו, תום אבני,הדס מורנו, אמיר פיי גוטמן), מגזין GO , "אילנית צעצועים" המייבאת את מותגי TOMY, LEGO, בראץ ועוד, נעלי "טראק", רשת ג'קו מאכלי ים, בוטיק פטיסרי מזרין, מתחם האירועים גני כנען, מועדון גולדסטאר זאפה, ביה"ס למשחק ובידור בהנהלת השחקנית ענת ברזילי, ליאור סושרד, פסטיבל הריקודים דאנס סיטי, רשת מועדוני הכושר SWEAT, אופנת גברים RG 512 ועוד.
TOPSHOP הינה אייקון אופנתי עם קהל הלקוחות של המותג נע מבנות בגילאי העשרה ועד לנשים בגיל ארבעים פלוס. הקונספט השיווקי של החברה הבריטית מבוסס על "פנייה לנשים עצמאיות, מעודכנות בטרנדים החמים ואופנה היא חלק בלתי נפרד מחייהן".