לאחר שנה וחצי, כמנהל הפרסום והיחסי-ציבור של חברת האופנה כאוס, פותח איתי אטיאס
משרד יחסי ציבור עצמאי. במסגרת זו, ימשיך להוביל את האסטרטגיה השיווקית של המותג.
במהלך השנה האחרונה בכאוס התווה אטיאס דרך ברורה בחשיבה הנדרשת בניהול מותג. הוא ניכס לעצמו את הערך של "קמפיין יחצ"ני" תוך יכולת מרשימה לקשור את עולם האופנה לעולמות אחרים. אטיאס מסר היום ל-Allmarketing כי הקמפיין נגד תאונות הדרכים, אשר זכה ע"י התקשורת להיקרא "קמפיין הנכים", הוא דוגמא יצירתית אחת בה הוא לקח בעיה כאובה אשר מכה בכולנו והעמידה לסדר היום מזווית אחרת. "אופנה", אומר אטיאס, "מוצגת תמיד דרך היופי והסקס, אך החידוש הוא בבחירה דווקא בנכים להוביל את הקמפיין".
במשרדו החדש מדגישים כי "מלאכת היח"צ כגורם אסטרטגי חשוב בבנייתו של המותג. יש צורך מוחלט לנטוע בכל מותג ערכים, עד שיביא אותו לכלל האנשה. בכך זיהויו של המותג נהפך לברור, קליט ויכולת ההזדהות הופכת למוחלטת. עוד מוסרים כי "המשרד לא יתמקד רק בשירותי העברת אינפורמציה לתקשורת, אלא ייקח חלק בדרך הניתוח והחשיבה בבניית המותג, בשוני, בחדשנות ובהעזה ובזאת ליצור הבדלה שיווקית מסקרנת".