"חצב דה ויט פרסומאים" החל לטפל בימים אלה בתקציב יחסי ציבור חדש מתחום המוסיקה. התקציב הראשון הוא של להקת Amiram INC שהסולן שלה הוא עמירם עיני, אמן ודוגמן (זכור מהפרסומת למי עדן ופסק זמן). עיני כתב, ניגן והקליט יחד עם ההרכב בארבע השנים האחרונות את אלבום הבכורה Little Defects אשר הושק לראשונה בפסח האחרון.
תקציב Amiram INC מצטרפים לשורה של תקציבים מתחומי התיירות הנדל"ן, התעשייה והמוניציפליה: כפר הנופש האון, רשת "קופי בין "בישראל, יקב רימון, פארק התעשייה שח"ק, חברת היאכטות "streem" חנות הקונספט הקולינארית 101 טעמים ועוד.