היכונו לביאת המונית: מונית "ניו-יורקית" תסתובב ברחבי הארץ במהלך שיווקי של דומינו'ס פיצה




רשת "דומינו'ס פיצה" מעלה, בימים אלו, קמפיין קיץ גדול, לרגל השקת הפיצה החדשה – "ברוקלין סטייל פיצה", בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון שקלים. הקמפיין ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 9, תחת הסלוגן : "30 דקות וברוקלין אצלך בבית". סרט הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום זרמון- גולדמן.



מזרמון גולדמן נמסר כי "סרט הפרסומת לוקח את הצופה ממושבו ומכניס אותו היישר לאווירה סטייל רחובות ברוקלין על אנשיה ותרבות המקום, עם הרבה צבע, רעש, אנשים ומוזיקה.


בסרט הפרסומת, נראה שליח של "דומינו'ס פיצה" מגיש ללקוח את הפיצה ומציין "הינה פיצה ברוקלין, שהזמנת". כשהלקוח שואל בהפתעה מה זה פיצה "ברוקלין סטייל", כל ברוקלין מתעוררת לחיים ואנשים שונים ברחבי העיר."



במקביל לקמפיין הטלוויזיה תצא החברה עם פעילות קד"מ סטייל "ניו- יורק". החברה רכשה מכונית אמריקאית גדולה וצהובה ומיתגה אותה כמונית "ניו- יורקית" עם לוגו החברה. היקף השקעה במהלך השיווקי – כ- 100,000 ₪. בהבלת החברה מסרה היום כי רכישת המונית החדשה, באה כהמשך ישיר לצעד אסטרטגי שיווקי, אשר בא למקסם את קמפיין הקיץ הגדול.


המונית ה"ניו- יורקית" תסתובב בערים השונות ברחבי הארץ, כאשר בכל עיר היא תתמקם בשלושה מוקדים עיקריים, ותחלק לעוברי- האורח את פיצה "ברוקלין סטייל" החדשה.



אסף גרינברג, מנכ"ל דומינוס פיצה אמר היום כי "נפלה בחלקנו הזדמנות ייחודית, להביא את בשורת פיצה "ברוקלין סטייל" החדשה לארץ, ולהפוך את המהלך השיווקי לחגיגה של ממש. מדובר במוצר קליל המתאים לחודשי הקיץ ולחיך הישראלי".


אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)